wtorek, 17 marca 2015

Kiedy zakładałam tego bloga myślałam że nic z tego nie wyjdzie tak jak poprzednie blogi

Lecz zdziwiłam się gdy zobaczyłam że ktoś mnie komentuje po za Bff. Digital jest pierwszą osobą która mnir skomentowała bo za bff a Blair Blanco ? Została moim obserwatorem i jeszcze mnie komentuje.  Bardzo dziękuję wszystkim vo mnir komentują. Szczególnie Dziękuję Angie Saramengo German Castilo że zawsze kiedy ją Proszę żeby skomentowała komentuje. Teraz zaczynam wierzyć że ktoś jeszcze będzie komentował trn blog po za Angie,digital oraz blair blanco. Blog blair blanco znam prawie id początku zawsze go.lubilam a digital od niedawna a angie od zawsze.  Więc ta notka jest tylko po to żeby podziękować wam za komy. Może dla digital,blair blanco oraz angie nie jest to ważne ze mają 3 komy ale dla mnie tak. To może jak wbijemy 1000 wyświetleń to powiem wam swoje imię?

Dzięki za komy
J.Blanco

4 komentarze:

  1. Buahaha a ja znam twoje imię XD I dziękuję ❤ Trudno żebym nie komentowała, jak przy mnie zakładałaś tego bloga ;* I dla mnie ważne są te trzy komentarze, a na moim blogu o Zuzi i Fede to i tak tylko ty komentujesz i baaaaardzo ci za to dziękuję❤❤❤
    Zuzia❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :3
    Pamiętaj że zawsze możesz na mnie liczyć!
    Będę z tobą mam nadzieję do końca ;*
    Jesteś wspaniałą bloggerką i masz talent ;*
    Pozdrawiam <3

    Blair <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    dosłownie przed chwilką odnalazłam Twojego bloga (dzięki komentarzowi).
    Juleczko,zapewniam Cię,że nadrobię zaległe rozdziały,a po za tym nie jest ich dużo.Masz talent do pisania,przyznaje Ci to z doświadczenia.Nad naszymi zdolnościami pracujemy całe życie.Uczymy się na błędach,ale nie poddajemy się po pierwszej porażce,walczymy dalej,jednocześnie uszczęśliwiając samych siebie.Przecież nie odwiedziłam bloga,by głosić tu mądrości.
    I teraz zamiast trzech,masz cztery czytelniczki 8)
    Tak przy okazji,zerknęłabyś na mojego bloga? Nie dawno założyłam.
    you-found-me-leonetta.blogspot.com

    Masz profil na Google + ?
    Pytam,bo mogłybyśmy popisać na hangu'.

    Brithany ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentarze są ważne, bo dają nam większej motywacji do rozwijania bloga ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń